سبد خرید
0
هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

86176309021

با ما تماس بگیرید

سوالات متداول

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از وبسایت اورگیم، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را روی سایت ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم ؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم ؟

بله فقط کافیه با شماره تماس 86175236-021 تماس بگیرید و داخلی 301 برای قطعات اصلی کامپیوتر و یا 302 برای لوازم جانبی را شماره گیری بفرمایید تا در کنار مشاوره ای که میتوانید از کارشناسان ما بگیرین ، بتوانید ثبت سفارش کنید یا با شماره 09199397980 از طریق واتسپ در ارتباط باشید .

ایا برای اسمبل سیستم میتوانم مشاوره بگیرم ؟

بله تنها کافیه بودجه مدنظرتون رو به شماره 09199397980 بفرستید و منتظر باشید تا کارشناسان ما برای شما پیش فاکتور مناسب با بودجه و کاربری مد نظرتون رو ارسال کنند

اگه یک کالایی میخواستم که روی سایت ناموجود بود چی کار کنیم ؟

کافیه با شماره 86176309-021 تماس حاصل فرمایید و در صورتی که کالای مد نظر شما جزو قطعات اصلی بود داخلی 301 و در صورتی که کالای مد نظر شما جزو محصولات جانبی بود داخلی 302 را شمارگیری کنید و با کارشناس های مربوطه صحبت کنید

ایا بعد از ثبت سفارش میتوانم ادرس تحویل گیرنده را عوض کنم ؟

بله ، کافیه به پنل کاربری تون مراجعه کنید و اطلاعات ادرس تحویل گیرنده را تغییر دهید ولی حتما به یاد داشته باشید که قبل از این کار شما باید با بخش حمل و نقل مجموعه هماهنگ کنید برای این کار کافیه شماره تلفن 86176309-021 را شماره گیری کنید و داخلی 401 را شماره گیری فرمایید و با مسئولین بخش حمل و نقل صحبت کنید و باهاشون هماهنگ کنید .

ایا میتوانم برای انتخاب بهتر خریدم کالا مد نظرم رو مقایسه کنم ؟

بله کافیه روی ایکون مقایسه کلیک کنید و منتظر باشید تا وارد صفحه مقایسه بشوید و محصول خودتون را با بقیه محصول ها مقایسه کنید و با خیال راحت خریدتون را تکمیل کنید .
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول