تمامی فعالیتهای فروشگاه اورگیم طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.
“رعایت حریم شخصی در اورگیم”:
اورگیم، با استفاده از شیوههای امنیتی مختلف، به اطلاعات خصوصی اشخاص و کاربرانی که از سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن به طور کامل محافظت مینماید و در مقابل کاربرانی که از خدمات مجموعه اورگیم استفاده مینمایند، باید به حریم شخصی مجموعه اورگیم نیز احترام بگذارند و آن را رعایت نمایند.
تمامی محتوا، متون، لوگو، آیکونها، اشکال گرافیکی، اطلاعات آماری، تصاویر، ویدئوها و در مجموع کلیه محتوای نوشتاری و ویدئویی و صوتی که از طریق سایت و شبکههای اجتماعی رسمی مجموعه اورگیم منتشر میشوند، در انحصار مجموعه اورگیم بوده و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای مجموعه اورگیم فراهم می کند.
علاوه بر این، اسکریپتها، کدها و اسامی خدمات و سرویسها و بخشهای قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط مجموعه اورگیم و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار مجموعه اورگیم است و هر گونه استفاده تجاری از آن پیگرد قانونی دارد.
کاربران و کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی به هیچ عنوان مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، نمودارها، تستها و آزمایشات، قیمت و هر گونه استفاده از موارد مشابه و مربوط به وبسایت اورگیم نیستند و کلیه این حقوق برای مجموعه اورگیم محفوظ می باشد.
تنها مرجع رسمی مورد تایید مجموعه اورگیم برای ارتباط کاربران، فروش محصولات، مشاوره و استفاده از خدمات، آدرس رسمی سایت یعنی www.ovgame.irمی باشد.
اورگیم در تمامی ساعات و روزهای هفته به کاربران امکان ثبت سفارش میدهد. همچنین فرآیند پردازش و ارسال سفارشات فقط در روزهای کاری به معنای روزهای غیر از تعطیلات رسمی جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر می باشد.
“شرایط ارسال کالا توسط پیک ، تیپاکس و پست” :
ارسال به تهران :
- تهران ۱روز کاری هزینه پسکرایه
- شنبه تا پنجشنبه ۱۰ تا ۱۸.
- در ارسال ۱روز کاری توزیع ممکن است تا ساعت ۲۲ زمانبر باشد.
- در ارسال ۱ روز کاری در صورت موجود بودن کالا در انبار تهران ، کالا بصورت مجزا و توسط الوپیک توزیع میشود.
در روزهای بارانی و برفی و در کلیه شرایطی که ارسال کالا بسختی امکانپذیر می باشد ، از درک شما متشکریم و جهت پیگیری با ما در ارتباط باشید.
قبل از ارسال مرسوله، واحد ارسال ، هماهنگیهای لازم از طریق تماس تلفنی با مشتری را انجام میدهد ، در صورتی که مشتری پاسخگوی تلفن خود نباشد ارسال سفارش به روز بعد موکول خواهد شد.حتی در ارسال فوری .
ارسال به شهرستان
- توسط پست
- شنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۲
- ۳الی ۵ روزکاری هزینه ۴۵۰۰۰ تومان
- توسط تیپاکس
- شنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۶ و پنجشنبه ۱۰ تا ۱۲
- ۱ الی ۳ روز کاری هزینه پسکرایه . ( درصورتی که شهر شما دارای تیپاکس باشد).
دقت بفرمایید:
زمانی که قصد دریافت سفارش خود را از شرکت حمل و نقل کالا دارید، در صورت مشاهدۀ هر گونه آسیب فیزیکی در بستهبندی از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید در صورتی که کالای آسیب دیده توسط مشتری از شرکت حمل و نقل مانند پست جمهوری اسلامی ایران و تیپاکس و پیک تحویل گرفته شود، مسئولیت پیگیری به عهدۀ مشتری میباشد.تاکید می شود پیگیری کالاهایی که همراه با اسیب فیزیکی از پست و تیپاکس تحویل گرفته شده اند به عهدهی مشتری است.
با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد تمام مرسولهها توسط مجموعه اورگیم، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامۀ مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهدۀ شرکت حمل و نقل است.
اگر چنانچه مغایرتی در کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده وجود دارد، از باز کردن کالا خودداری نموده و بلافاصله کارشناسان واحد پیگیری به شماره 02186175124 و داخلی 401 را از این مسئله مطلع نمایید.
درصورت تمایل به تست کالا قبل از ارسال جهت راهنمایی با شماره های مجموعه تماس حاصل فرمائید
جهت پیگیری سفارش خود، با شماره های مجموعه اورگیم تماس برقرار کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.
شماره های تماس :
۰۲۱۲۶۳۵۰۷۸۲ و ۰۲۱۸۶۱۷۵۱۲۴ داخلی ۴۰۱
برای دریافت کدپیگیری پست و تیپاکس بعد از ساعت ۱۹ وارد حساب کاربری خود شوید.
“اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی کالا و وجه به مشتری”:
- در صورت مرجوع کردن کالا ، مشکل توسط کارشناسان مجموعه اورگیم بررسی و مطابق با شرایط و قوانین موجود، درخواست مرجوعی تایید یا رد میشود.
- در صورت وجود ایراد، پس از ارسال کالا توسط مشتری، مشکل بررسی و در صورت تایید ایراد مطرح شده در خصوص کالا ، ادامۀ مراحل در بخش خدمات اورگیم طی میشود و در صورتی که ایراد مطرح شده توسط مشتری به تایید کارشناسان نرسد ، کالا برای مشتری بازگردانده میشود.
- در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مذبور برای خریدار بازمیگردد، اورگیم در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی را نمیپذیرد.
“شرایط بازگرداندن کالا”:
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 72 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تماس تلفنی و در ساعات کاری(۱۰ تا ۱۸) به کارشناسان مجموعه اطلاع رسانی شود (شماره تماس ۰۲۱۸۶۱۷۵۱۲۴ داخلی۴۰۱
برای ارسال ویدیو از اشکال فنی جهت راهنمایی با همین شماره در ارتباط باشید). - لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول به همراه تمامی متعلقات آن تا پایان ۳ روز مهلت استفاده، سالم نگهداری شود و از دور انداختن و یا مخدوش کردن ( اشکالهای فنی و ظاهری شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنهی کالا و قطعات تزیینی) آنها جداً خودداری شود. درغیراینصورت امکان استفاده از شرایط بازگرداندن کالا از بین خواهد رفت.
- استفادهی نادرست پس از تحویل کالا شامل مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالاقید شده سبب از بین رفتن شرایط برگشت کالا می شود.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیۀ خود خارج نشده باشد.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبۀ اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
” اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه در بخش پیگیری سفارشات،به شماره 02186175124 و داخلی 401 سفارش را لغو کنید یا تغییر دهید”.
“شرایط استفاده از گارانتی”:
- به منظور استفاده از خدمات گارانتی ، ارائه ی کارت گارانتی و فاکتور خرید اورگیم الزامی می باشد.
- برای ارسال کالا به گارانتی لطفا مشخصات خود نام و نام خانوادگی ،کدملی و شماره تماس در دسترس با شرح کامل ایراد کالا و نحوه استفاده ی آن را به دقت نوشته سپس ارسال بفرمائید.(جهت ارسال ویدیو و نحوه استفاده خود با شماره های اورگیم ۰۲۱۸۶۱۷۵۱۲۴داخلی بخش فنی ۴۰۴ تماس بگیرید)
- ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاههای متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی از قبیل کاور، شارژر، هندزفری، هدفون، باتری، کارت حافظه و دیگر متعلقات نمیشود.در خصوص مانیتور تعداد پیکسل سوخته کمتر از 3 عدد در حد استاندارد بین المللی بوده و از 3 عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش از طرف شرکت گارانتی کننده میشود.
- ارسال کالا جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهدۀ خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بستهبندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.در صورت درخواست مشتری جهت ارسال کالا از طریق مجموعه اورگیم هزینه های ارسال و بازگشت به عهده ی مشتری محترم می باشد.
- در طول قرارداد گارانتی چنانچه کالای معیوب دیگر تولید نشود، و یا موجودی آن در بازار فروش کاهش یابد و تامین کالا به سختی صورت پذیرد ، وجه مشتری با توجه به افت محصول بازگردانده و یا در قبال دریافت مابه التفاوت، کالایی با مدل بالاتر به ایشان تحویل می گردد.
“موارد ابطال گارانتی به شرح زیر می باشد”:
- نشان گارانتی ( کارت یا برچسب) مخدوش ، سریال مخدوش و ناخوانا ، عدم ارائه فاکتور خرید وجعبه و متعلقات ، کالا را از گارانتی خارج می کند . لذا ارائه کارت گارانتی و فاکتور خرید الزامی می باشد در غیر اینصورت هزینه تعمیر طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.اشکالات نرمافزاری مشمول گارانتی نیست و در صورت نصب هر گونه نرمافزار، هزینۀ آن طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد. دقت بفرمائید، ریست بایوس و یا کاستوم کردن آن موجب ابطال گارانتی می شود.
- ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه, آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، بارطوبت بالا، تغییر در قطعات ، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه، صدمات حین حمل, آسیب دیدگی کانکتور و کابل و استفادهی نادرست از دستگاه و اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر، بکارگیری آداپتورهای متفرقه، استفادۀ نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمیشود.
- صدماتی همچون شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن و یا اثرات هرگونه ضربه بر روی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست، پیک، شرکتهای حمل و نقل و…. پدید آید حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد ساخت.
- شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاهها قبل از دریافت و یا در مراحل تعمیر و جایگزینی ندارد. لذا پیشنهاد میشود همواره و بخصوص پیش از ارسال دستگاه به اورگیم از تمامی اطلاعات خود نسخۀ پشتیبان یا بک آپ تهیه نمایید همچنین مجموعه اورگیم هیچ گونه مسئولیتی نسبت به تهیۀ نسخۀ پشتیبان یا بک آپ ندارد و حفظ اطلاعات شخصی، مشکلات نرم افزاری و یا سیستم عامل برعهدۀ خریداران میباشد و در صورت درخواست مشتری با دریافت هزینه انجام می شود.
- آسیب های ناشی از نقص فنی ذاتی وسیله ، مواد بکار رفته در آن و شرایط تولید، تا تاریخ قید شده در کارت گارانتی شامل گارانتی میباشد.
“روش های ثبت سفارش در اورگیم”:
- ثبت سفارش از طریق وب سایت و پرداخت اینترنتی سفارش ovgame.ir
- ثبت سفارش تلفنی با واحد فروش 021-26350782
- ثبت سفارش از طریق اینستاگرام مجموعه اورگیم @ovgame.ir
- ثبت سفارش از طریق واتساپ مجموعه اورگیم به شماره 09199397980
“شماره های تماس و داخلی ها”:
- 02126350782
- 02186175124
- 02186175236
- 02186176309
- داخلی 201 بخش مالی و حسابداری
- داخلی 202 بخش محتوا و سئو
- داخلی 301 بخش فروش قطعات
- داخلی 302 بخش فروش لوازم جانبی
- داخلی 401 بخش ارسال و پیگیری سفارشات
- داخلی 402 بخش اپراتور
- داخلی 404 بخش فنی